BREAKING NEWS

Adegan Anjing-Anjing Umno Menyerang Mahasiswa...





Beginilah caraya kerajaan Umno/BN melayan mahasiswa dan anak-anak muda yang sedang berkampung secara aman di Dataran Merdeka menuntut supaya PTPTN dimansuhkan dan digantikan dengan Skim Biasiswa..

Anda boleh melihat bagaimana pihak polis membiarkan "anjing-anjing" ini bertindak ganas sesuka hati - memukul, menerajang dan memusnahkan peralatan mahasiswa yang berkumpul secara aman di Dataran Merdeka.Kelihatan seperti negara ini tiada undang-undang dan hanya menggunakan undang-undang rimba.

Nampaknya kerajaan Umno/BN sudah tidak lagi mempedulikan keselamatan dan keamanan rakyat. Asalkan mereka terus berkuasa dan dapat terus menjarah harta negara,mereka akan menggunakan apa cara sekalipun untuk mencapai matlamat mereka.Akan sampai masanya nanti apabila ada yang terkorban dan apabila darah sudah tertumpah kebumi maka pintu rundingan sudah pun tertutup.

Apabila sampai saat itu, tiada siapa yang mampu menyelamatkan kerajaan pimpinan Umno/BN lagi.Segala agensi yang menjadi alat regim Umno/BN tidak akan mampu berhadapan dengan gelombang kebangkitan rakyat.





1 comment :

  1. apasal dia org tak balun je samseng babi ni. 28 hb ni aku nak tengok razali samseng taik kucing ni berani ke tak datang buat kacau.kalau dia datang kita kasi jadi sardin sama dia

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails