BREAKING NEWS

Kisah Sedih Samseng 3 Line Umno Gombak

cai-cai umngok 3 line gombak sedang menjalankan tugas part time mereka.


 Hebat gak lakonan Mohd Faizaruddin bin Mustafha aka Ketua Penerangan Pemuda UMNO Gombak nih..

Ini pulak gambar Ketua Pemuda Umno Gombak, Datuk Megat Zulkarnain Omardin bersama Mohd Faizaruddin Mustafha (kanan) semasa sidang akhbar pada kesokan harinya selepas kejadian tersebut.




    Salam..

    Setelah aku melayari beberapa blog berkenaan "samseng digombak" tu, baru aku teringat kisah lama di Kuala Lumpur.

    Kisahnya sekitar tahun 2006-2010, masa tu aku menyewa di Danau Kota, untuk makluman Danau Kota adalah antara tempat panas geng samseng 3 line cari duit. Geng ni cari duit dengan pow penjaja tepi jalan, gerai2, workshop dan sebagainya, kononnya sebagai menjaga perniagaan mereka.

    Itulah hebatnya mereka. Selain itu puak2 ni memang handal dalam bab bergaduh. Puak2 ni akan bergaduh atas beberapa sebab antaranya:

    1) perempuan
    2) perempuan
    3) perempuan


    Aku pernah nampak depan kepala mata aku sendiri, ahli 3 line ranting lain, datang tetak ahli ranting Danau Kota, berlumuran darah sedangkan Balai Polis 100 meter jer.. tapi haram, takda siapa datang untuk meleraikan, semuanya pakat tengok jer..

    Kesnya, ahli ranting Danau Kota, mengurat awek ahli ranting lain, depa jumpa di disco dan pergi makan2... sekali ada kaki sudah nampak dan terus TV3 suku laporan kat ayahanda, apa lagi beb... ayahanda hantar balaci terus belasah... kekekeke.. hina sungguh perangai samseng melayu

    Ok.. straight to the point, si mamat poyo yang bernama Mohd Faizaruddin bin Mustafha, Ketua Penerangan Pemuda UMNO Cawangan Batu 8, Gombak yang mengaku kena belasah nih ADALAH AHLI 3 LINE DANAU KOTA.

    Macamana aku boleh kenal?
    Aku menyewa di situ 4 tahun beb.., aku kenal laaa... dari ayahanda sampai ke acu diorang. Semuanya poyo belaka. Kerja waktu siang tarik kereta, kerja waktu malam lepak disco melantak arak, pompuan tak payah citer aarrr... semuanya depan mata aku.
    So... aku tak heran la si mamat poyo tu kunun2 hero dalam kes nih.. ingat slogan nih, 3 line adalah balaci UMNO dan UMNO adalah 3 line, pusing2 kot mana pun tang tu jugak..!!!!

    ciaoooo..!!!!


SUMBER


Ini lagi video keganasan samseng 3 line UMNO pada malam kejadian.. 

4 comments :

  1. tak apa.kita dah dapat nama dia.Tak dapat cara eluk kita cari jalan lain.

    ReplyDelete
  2. 3line ke 10 line ke yang sebenarnya pemuda pr tak ada telo, cakap je pandai... apa salahnya kalau malam tu korang kopek sikit kulit kepala dato gila babi tu??? takut??? sabar??? atau pengecut dan bodoh...!!!!!

    ReplyDelete
  3. hang pun berani masa ramai ja..mcm tu la 3 line..mana berani one by one

    ReplyDelete
  4. Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya, yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Pemuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails