BREAKING NEWS

Gempar!! Nizar Terjah Ceramah Pembohongan Umno di Tualang Sekah


Kah!kah!kah! mmg kantoi abis le pencacai umno/apco nih..buat malu je..opps lupa plak..puak2 pencacai umno/apco ni mana reti malu..2x5 je dgn akhbar penyebar fitnah no: 1 malaysia tu..mmg meloyakan.. ceramah ini ditaja oleh umno/apco utk memburukkan YB Nizar..lu org bayangkanlah sdg sedap-sedap penceramah umno/apco ni dok kutok dn fitnah Nizar mcm2..tiba2 je Nizar dtg dgn slumber duduk kt meja ahli panel puak2 penfitnah tahap gaban nih...gua tabiklah sbb YB Nizar berani berdepan dgn puak2 pencacai umno/apco ni kerana beliau berada dipihak yg benar dn sentiasa menjdi mangsa fitnah gila babi puak2 'haramjadah' ni...(ops gua ambik kata2 najib lg..hehe..)..semua ahli panel termasuk penceramah jd pucat lesi dn kecut teloq...hahaha..woit..jngan le suka2 dok fitnah dn pembohong org kampung bkn2..pakai le akal dn fakta klau nk berhujah..jngn le dok pakai kepala lutut dn kepala agong aje...






Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin membuat kejutan dengan tampil ke ceramah Umno dan duduk di meja utama bersama panelis di Tualang Sekah, Kampar, 13 Mei lalu.

Melalui kiriman di twitter, Nizar memberitahu, dia duduk di meja utama ceramah anjuran Umno bertajuk ‘Nizar Pembohong Bersiri’.

“Saya menghadiri ceramah Umno menggodam saya di Tualang Sekah, Kampar oleh YB Datuk Shaarani dan Hanafiah Man. Mereka panik dan pucat,” tulis Nizar.

Ceramah tersebut diadakan berhampiran ceramah Pakatan Rakyat yang juga diadakan di Tualang Sekah, dekat situ.

Tindakannya itu membuatkan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kota Tampan, Shaarani Mohamad; Ketua Umno Bahagian Kampar, Radzi Manan dan Editor Agenda Daily, Hanafiah Man tergamam.

“Masa saya sampai, Hanafiah tengah godam saya. Bila nampak saya menjelma, mukanya pucat dan terus tukar topik.

“Dia tengah asyik fitnah saya. Tiba-tiba terkejut panik bila tengok saya berada di pentas depan, terus dia tukar topik isu Ambiga,” tulis Ahli Parlimen Bukit Gantang itu lagi.

Kebanyakan yang hadir diceramah tersebut adalah orang-orang Kampar yang begitu mengenali Datuk Seri Nizar Jamaluddin serta keluarganya. Manakala yang datang berceramah menghentam beliau adalah orang luar.

Dengan kehadiran Datuk Seri Nizar Jamaluddin di situ, terserlahlah siapa pembohong bersiri yang sebenar-benarnya.

Tahniah buat Datuk Seri Nizar Jamaluddin yang berani datang secara berdepan, bukan seperti penceramah Umno yang hanya berani melalak dari jauh menggunakan kekuatan pembesar suara semata-mata.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails