BREAKING NEWS

'Video Brutal' Polis Belasah Peserta BERSIH 3.0

Aksi brutal Polis Diraja Malaysia..gajah pun boleh mampus kalau kena belasah ramai-ramai macam nih...


Mohd Haijan Omar,seorang peguam yang bertindak sebagai pemerhati untuk 'Lawyers for Liberty' dalam perhimpunan BERSIH 3.0 semalam mendakwa diserang anggota polis yang bertindak memukulnya sehingga cedera teruk walaupun selepas ditahan.

Polis dan kerajaan 1Malaysia tidak pernah mahu belajar dari kesilapan lalu dengan meneruskan tindakan zalim dan kejamnya terhadap peserta BERSIH 3.0.


Apabila kezaliman diulangi dan di biarkan bermaharajalela oleh regim Najib maka ianya menjadi petanda jelas bahawa kerajaan Umno/BN bakal tumbang dengan bantuan layanan mesra rakyat oleh POLIS DIRAJA MALAYSIA.




6 comments :

  1. MEMANG KETURUNAN ANJING LA POLIS2 TERSEBUT.

    BANYAK SANGAT MAKAN RASUAH SBB TU JADI ANJING.
    iNI BARU KAT DUNIA DAH JADI ANJING, KAT AKHIRAT LAGI LA....JADI ANJING KURAP LA

    DAPAT SEKOR2 KITA BALUN JA & LEMPAR KAT DALAM LONGKANG

    ReplyDelete
  2. saya cadangkan kepada pakatan rakyat, compilekan semua video kekejaman polis bersih 3.0 dalam bentuk CD..edarkan kepada semua rakyat..agar semua dapat lihat situasi yang sebenar..seperti saya dan keluarga yg xakan undi UMNO-BN setelah melihat video ini...

    ReplyDelete
  3. sampai mati xakan aku pangkah UMNO-BN pengkhianat bangsa..aku xakan beri kerjasama apa pun kepada polis umno-bn..aku akan haramkan keturunan aku dari menjadi polis umno-bn...

    ReplyDelete
  4. Kejam sunguh2. Mengalahkan negara Israel lagi, moga2 mereka yang melakukan kekejaman tersebut dapat pembalasan dari Allah didunia lagi.

    ReplyDelete
  5. Polis adalah seseorang yang ditugaskan untuk menjaga keamanan rakyat. Ada polis yang beriman, baik, yang berpura-pura baik, yang ketagih rahsuah, bodoh & menjadi hamba suruhan dan ganas & kejam. Akan tetapi yg kita jumpai di Ibu kota pada 28 April baru-baru ini, majoritinya daripada spesis 'ketagih rahsuah, bodoh & menjadi hamba suruhan dan ganas & kejam' .Polis yang bertindak ganas terhadap peserta perhimpunan aman Bersih bagaikan ANJING LIAR yg baru dilepaskan rantai. sanggup menerkam dan membaham mangsa dengan rakusnya.Tidak dinafikan ada juga polis yg baik & mempunyai sifat kemanusiaan, tidak seperti kebanyakan rakan-rakan mereka yg dikuasai sifat kebinatangan. Patutlah banyak cerita yg saya dengar daripada kawan2 guru mengadu bahawa ramai dari kalangan anak-anak polis menjadi samseng di sekolah dan di tempat mereka. mungkin mereka daripada keturunan yg disebutkan di atas. Saya cuma berharap supaya Allah memberikan hidayah kepada mereka supaya segera bertaubat. Namun sekiranya Allah mengkehendakan mereka menjadi parasit di atas muka bumi seperti kaum Yahudi yg dilaknat, maka turunkanlah balasan & azab kepada mereka yg berlaku ganas & bersekongkol dengan kezaliman supaya semua orang tersedar dengan kesesatan mereka.

    ReplyDelete
  6. memang betoi polis durjana ni hina seperti anjing liar. Polis/ Tentera Budha Thailand bertindak ganas terhadap umat Islam Selatan Thailand. Tentera Yahudi bertindak kejam kepada umat Islam kerana mereka dari awal2 sudah dilaknat Allah di dalam Al-Quran. Kesimpulannya, Polis Malaysia yg berbangsa Melayu dan beragama Islam lebih kejam daripada Polis Thailand dan Tentera Yahudi kerana bertindak ganas terhadap kaum seagama. Pemimpin UMNO tiada bezanya dengan pemimpin Yahudi. Walhal, iman mereka dari awal2 lagi sudah tercabut. Malah, menurut fekah, mereka telahpun murtad secara sedar atau tidak...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails