BREAKING NEWS

Ketua Menteri Haprak! Ali Rustam Sebar Fitnah Jahat !!




MELAKA: PAS Melaka melahirkan rasa kesalnya apabila seorang yang bertaraf Ketua Menteri boleh lagi membuat fitnah.

Pesuruhjaya PAS Melaka, Adly Zahari dalam kenyataannya berkata, kenyataan Ketua Menteri Melaka, Datuk Ali Rustam bahawa Pakatan Rakyat akan membuang separuh kakitangan awam sekiranya berkuasa adalah fitnah.

Ali menyatakan demikian semasa menyampaikan ucapan di hadapan guru-guru yang dikerah menyambut kedatangan Tan Sri Muhyiddin Yasin ke Melaka pada 22 Januari lalu.

"Sebelum dia buang kita, kita akan buang dia," antara ayat yang digunakan oleh Ali Rustam untuk menimbulkan kebencian kakitangan awam kepada Pakatan Rakyat.

"PAS Melaka merasakan adalah tidak wajar seorang Ketua Menteri sanggup mengeluarkan fitnah sedemikian dihadapan kakitangan awam," kata Adly.

Kenyataan Ali itu diselangi dengan beberapa rasa tidak puas hati kakitangan awan dengan berkata "apa yang dia merepek tu", kata Adly.-HD

5 comments :

  1. Asas kenyataannya benar kerana pemimpin Dap pernah beberapa kali menyatakan secara terbuka bahawa PR akan mengurangkan jumlah kakitangan awam jika mereka berkuasa.

    ReplyDelete
  2. Salam.
    Tuan minta pautan(LINK) blog http://revolusifikiran.blogspot.com dlm blog tuan. Sy senaraikan blog tuan dalam senarai BLOG SANTAI DAN PANAS. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama tuan.

    ReplyDelete
  3. @Arya Tejamaaf tuan...sy link kan BLOG POLITIK POPULAR

    ReplyDelete
  4. @Arya Teja...Salam Dan Terima Kasih,saya sudah linkkan Blog tuan.. :)

    ReplyDelete
  5. Bos, aku setuju dgn kata2 cm bahalol ni.
    Separuh yg dibuang tu adalah k/tgn awam yg rasuah, malas keje, buat keje bn waktu rakyat bayar gaji (8 to 5), yg tukang sokong penghinaan terhadap islam, yg kaki rembat duit, kaki tipu claim. Mereka ni lahanat yg membuatkan yg dedikasi jadi lemah semangat.
    Bodo punya manusia cm melaka ni. Elok jd berok mcm yahudi tu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails