BREAKING NEWS

Hishammuddin 'Keris' Sokong Penyelewengan Ali Rustam


   
Bro Hisham 'Keris' jangan le buat tak faham plak..rakyat tak kisah kalau Ali Rustam nak buat majlis perkahwinan anak dia 'GRAND' mcm mana sekalipun pun,janji dia guna duit dia sendiri..yg penting jangan ada unsur-unsur penyelewengan,salah guna kuasa dan rasuah dlm sebarang urusan peribadi beliau..itu saja..tak timbul langsung soal dengki atau iri hati..pokoknya mmg rakyat dengki dgn amalan rasuah oleh pemimpin-pemimpin umno yg sentiasa berjalan dgn rancaknya walaupun parti umno itu sendiri berada dlm keadaan nazak.
Lagipun Ali Rustam ni mempunyai rekod terlibat dgn politik wang dan dilarang bertanding jawatan Timbalan Presiden UMNO pada 2009.

  
   
Naib Presiden Umno Datuk Seri Hishammuddin Hussein mempertikaikan pihak yang membangkitkan isu perkahwinan mega anak lelaki Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Ali Rustam.

Katanya, perkara tersebut sengaja dibangkitkan memandangkan pilihan raya umum semakin hampir.

"Dalam masa pilihan raya (semakin tiba) apa benda boleh dijadikan isu. Isu atau sesuatu kes tahun lepas mungkin akan ditimbulkan hari ini.

"Kalau pemimpin kita buat kerja kahwin anak, kalau musim lain tak jadi isu, sekarang jadi isu.

"Esok saya akan berjumpa dengan Datuk Seri Ali. Saya nak beritahu dia, jangan kecewa kerana musim politik sekarang ini, semua faham. Saya nak jumpa hari tu tak sempat... Faham-faham sajalah musim sekarang ini," katanya.

Sehubungan itu, menteri dalam negeri itu juga mengingatkan supaya tidak terikut-ikut dengan amalan kebencian dan serangan peribadi sehingga kerja kahwin pun hendak dipolitikkan.

"Walhal itu satu perkara, yang semua keluarga terpaksa melaluinya termasuk saya," katanya ketika diminta pemberita mengulas kontroversi itu di Kuala Lumpur hari ini.

Oleh Abdul Rahim Sabri

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails