BREAKING NEWS

Majlis Fatwa Kebangsaan 'TERKESIMA' Tengok Konsert K-Pop






Wajarkah Najib dan Umno/Apco menggunakan persembahan terlampau kumpulan K-Pop yang mempersembahkan tarian dengan berpakaian seksi dan menjolok mata sebagai salah satu kaedah pengisian rohani untuk belia-belia kita??


Tindakan kerajaan menganjurkan Himpunan Jutaan Belia 2012 minggu lalu yang dicemari program maksiat dan begitu menyimpang jauh dari ajaran Islam.Apakah ini nilai 'Wassatiyyah' yang hendak diterapkan oleh Najib kepada rakyat Malaysia??


Kenapakah Menteri Di Jabatan Perdana Menteri,Jamil Khir yang menjaga Hal Ehwal Agama Islam turut merelakan dan turut bersekongkol dengan Najib menjalankan program belia yang dipenuhi dengan aktiviti-aktiviti maksiat.


Majlis Fatwa Kebangsaan wajib menyatakan pendiriannya dengan segera berhubung isu unsur-unsur maksiat terlampau di dalam sambutan Hari Belia yang diadakan oleh kerajaan itu.Tindakan Majlis Fatwa Kebangsaan yang membisu seribu bahasa akan menimbulkan persepsi negatif umat Islam terhadap kredibiliti mereka dalam menjalankan amanah Allah.



Persembahan terlampau dengan gaya berpakaian seksi dan menjolok mata oleh Kumpulan Dal Shabet Sempena Himpunan Jutaan Belia 2012 yang diadakan di Putrajaya Pada 26 Mei 2012

1 comment :

  1. sanggup perabis juta2 utk program maksiat mcm ni..bukan murah nak bayar kpd kumpulan2 k-pop ni..mmg hancur wasatiyah haji najib nih..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails