BREAKING NEWS

Bangang Punya Rahim Noor!! 'Pertumpahan Darah' Guna Botol Air,Tuala Dan Garam Ke??



Betul tu rahim noor pakatan mahu pertumpahan darah dgn botol air,tuala 'good morning' dan garam..mmg ganas giler peserta2 BERSIH 3.0 ni nak bunuh polis dgn garam,tuala kecil dn botol air mineral...mmg ini kenyataan paling bangang yg tak sepatut keluar dari mulut seorang bekas kpn aka bekas BANDUAN yg tahu tentang undang2..wahai! rahim noor tolonglah lu berckp berdasarkan bukti2 nyata yg bersepah dlm bentuk video dn gambar..jnganlh brckp malalut dn putar belit mcm ular..darah siapa yg tertumpah sebenarnya?? SOP dn undang2 mana yg polis raja di malaysia pakai semasa menanggani peserta2 BERSIH 3.0 dulu tu?? janganlah lu dok mengarut teruk sangat..agak2 lah klau lu nak cari makan pun..lu patut merasa malu kerana menelan duit rakyat yg sepatutnya bukan menjadi hak lu..lu sedap2 makan duit elaun khas yg sama tarafnya spt bayaran pencen wlaupun lu telah disabitkan bersalah dlm kes jenayah dn telah dihukum penjara..jngan sampai lu kelihatan spt org bodoh piang yg tak tahu undang2 hanya kerana nak menjaga kepentingan tembolok sendiri..

  
Bekas ketua polis negara Tan Sri Abdul Rahim Noor mendakwa Pakatan Rakyat akan menggunakan "pertumpahan darah" semasa perhimpunan BERSIH 3.0 pada 28 April lalu kerana tidak berkeyakinan akan menawan Putrajaya.

Dalam wawancara dengan akhbar Berita Minggu hari ini, Abdul Rahim berkata penal bebas yang dibentuk untuk menyiasat perhimpunan BERSIH 3.0 perlu menyiasat perkara itu.

"Saya ada terima maklumat berbaur hasutan kononnya pembangkang tidak yakin menawan Putrajaya dan memilih pendekatan pertumpahan darah.

"Kenyataan seperti itu harus dipantau, dicegah segera. Jika betul ada ucapan seperti itu, panel perlu kaji segenap aspek itu," katanya.

Tambahnya, panel berkenaan juga perlu menyiasat gabungan NGO dalam BERSIH yang kini berubah menjadi gerakan massa – yang berniat membangkit kemarahan rakyat dan mengguling kerajaan.

"Kita lihat aspek perancangannya yang rapi, sulit dan pembabitan beberapa individu di sebaliknya yang mempunyai rekod tertentu.

"Gerakan pada 28 April adalah ala-Marxist," katanya lagi yang turut mendakwa beberapa personaliti lain yang terlibat dalam BERSIH mempunyai matlamat politik tertentu.-mkini

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails