BREAKING NEWS

Bodoh Punya 'MAMAK UMNO' Makan Tahi Sendiri

     Acara unik memakan tahi sendiri oleh mamak-mamak pencacai UMNO.


Tak pernah penulis jumpa manusia paling bodoh kat Malaysia ni selain dari Mamak kat bawah ni. Dulu dia buat hal bagi seluar dalam. Sekarang cari publisiti lagi dengan menghamtar replika kek tahi manusia. Langsung tak ada maruah dia ni. Nampak sangat kebodohannya. Korang nampak tak akhlak puak-puak UMNO ni? Dah 50 tahun Pakatan Rakyat jadi pembangkang di Malaysia, tak pernah sekali pun buat hal macam ni. Tapi UMNO baru 3 tahun jadi pembangkang di Penang dah tunjuk sikap biadap dan celaka. Macam ni ke korang nak pilih pemimpin nak jaga rakyat? hahaha....

Tindakan UMNO P Pinang menghadiah kan 'tahi' adalah satu perbuatan yang kurang bijak. Jika juak2 UMNO ini berasa tidak puas hati tentang pemerintahan DAP P Pinang, ada banyak lagi perkara lain yang boleh di lakukan.

Sepatutnya juak2 UMNO ini berkerja keras memajukan dan mengukuh kan perjuangan UMNO di P Pinang - bukan nya bermain dengan 'tahi'. Perbuatan ini sangat memalukan UMNO. Bayangkan pula bagaimana perasaan pekerja2 melayu/islam yang terpaksa menyambut hadiah 'tahi' itu.

Manusia jijik sahaja yang berfikiran jijik dan membuat kerja2 jijik. Dari kaca mata kaum bukan melayu/islam perbuatan ini sangat jijik - jijik kepada yang melakukan nya. Dengan secara langsung image UMNO jadi jijik. Harapan UMNO untuk menawan kembali P Pinang tinggal angan2 kosong sahaja.

Tok sangat sayang UMNO - jangan kotorkan UMNO dengan perbuatan yang nampak kotor ini. Sebab setitik nila rosak susu sebelanga.
SUMBER
Biasanya budak belum mumayiz atau orang tua nyanyuk yang suka main dengan taik ni. Dari segi paras rupa dengan kedut dan janggut putih memang sah orang-orang tua nyanyuk ni dari kumpulan United Malays No Otak.

Tambah melengkapkan sifat nyanyuk mereka, tidak cukup dengan mengusung taik ke sana ke mari, akhirnya taik-taik yang mereka bawa terpaksa dimakan sendiri kerana tiada pihak yang mahu menerimanya.

Lihat video bukti di bawah bagaimana mereka memotong dan memakan taik-taik yang mereka bawa uwek! Tak cukup dengan itu, mereka ajak pula orang ramai makan taik bersama-sama mereka! Hancus!

  SUMBER



1 comment :

  1. kenapa pilih kek warna hitam? adakah kerana warna hitam itu lambang sesuatu yang tidak elok? adakah pak tam - paktam ini sedang menghina diri mereka sendiri? malu jadi orang umno...ada pejuang yang sah bodoh dan sombong

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails