BREAKING NEWS

Video Panas: 4 Soalan Bodoh Untuk Encik Polis

 



Gambar-gambar gelagat 'Samseng-Samseng Umno/Apco' aka 'Syaitan-Syaitan Yang Di kenali' yang bertindak seperti berada di zaman batu.


1) Mengapakah pihak polis tidak menghalang dan buat bodoh sahaja terhadap tindakan gerombolan samseng-samseng Umno ini berarak dan berhimpun ditengah-tengah jalan raya utama,walaupun pihak polis telah mendapat maklumat awal??

2) Mengapakah anggota Polis yang berpakaian preman yang berada ditempat kejadian tidak menahan dan buat bodoh sahaja terhadap samseng-samseng Umno yang melontarkan cat merah kearah bas Jelajah Merdeka Rakyat itu??

3) Apakah Pengawal Peribadi Dato Seri Anwar Ibrahim akan mengeluarkan pistol demi menjaga keselamatan rombongan yang berada di dalam bas 'Jelajah Merdeka Rakyat' yang dikawalnya,jika tiada tindakan provokasi dilakukan oleh samseng-samseng Umno ini??

4) Mengapakah anggota Polis yang berpakaian preman yang berada ditempat kejadian bertindak begitu pantas ala-ala 'Rambo' terhadap Pengawal Peribadi Dato Seri Anwar Ibarahim sedangkan sebelumnya mereka kelihatan asyik buat bodoh sahaja??



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails