BREAKING NEWS

Hadiah Paling 'HARAM JADAH' Untuk Najib Dan Rosmah



Gambar Nooryana Najwa, bakal suaminya Daniyar Nazarbayev, ibu Daniyar - Maira Nazarbayev dan adik Daniyar - Khanbolat Nazarbayev. 

Bolat Nazarbayev


Apartment bernilai RM63 juta ini asalnya adalah sebuah hotel yang telah diubahsuai menjadi Kondo Mewah. 


JOM TERJAH BERITA LENGKAP PENIPUAN OLEH BAKAL MENANTU KESAYANGAN NAJIB DAN ROSMAH INI...

Kondo mewah ini sepatutnya dimiliki oleh Bolat Nazarbayev. Bolat Nazarbayev merupakan abang kepada Presiden Kazakhstan, Nursultan Nazarbayev . Manakala Daniyar Nazarbaye Nazarbayev ini pula ialah bekas anak tiri kepada Bolat Nazarbayev.

Daniyar Nazarbaye Nazarbayev telah melakukan penipuan terancang dengan merampas secara tidak sah pemilikan 3 buah apartment yang bernilai RM63 Juta milik bekas bapa tirinya.Daniyar Nazarbaye Nazarbayev dan ibu nya Maira Kesikbayev sedang didakwa di mahkamah Manhattan dalam kes penipuan tersebut.

Bolat telah berpisah dengan Maira pada tahun lepas selepas Bolat mendapati bekas isterinya dikehendaki oleh pihak polis kerana terlibat dalam kes peras ugut dan penculikan.

Pada tahun 2001, Maira telah menukar nama akhir anaknya Daniyar dari Kesikbayev ke Nazarbayev dalam sijil kelahirannya dengan tujuan untuk memberikan status persepsi bahawa Daniyar adalah sebahagian dari keluarga berpengaruh dan ternama di Kazakhtan.

Daniyar kemudiannya menggunakan nama akhir yang baru dan telah melakukan penipuan dokumen kelayakan untuk memasuki Universiti Columbia.Beliau telah melakukan penipuan dengan menggunakan dokumen kelayakan palsu,dalam dokumen palsu Daniyar itu menunjukkan bahawa beliau telah tamat belajar di sebuah sekolah tinggi di Kazakhtan.Tetapi menurut keterangan Bolat bekas anak tirinya sebenarnya belajar di Switzerland tetapi tidak pernah menamatkan pelajarannya.

Daniyar kemudiannya memperolehi ijazah dari University Columbia walaupun pihak pengajian dilaporkan telah menerima maklumat rasmi mengenai penipuan dokumen kemasukan oleh Daniyar ke universiti tersebut.

Ketika belajar di University Columbia, Daniyar telah menggunakan rupa parasnya untuk menawan hati anak Perdana Menteri Malaysia iaitu Nooryana Najwa Binti Mohd. Najib sehingga mengikat tali pertunangan.

Episod penipuan ini bermula pada tahun 2008 apabila Bolat telah meminta bantuan Daniyar untuk mencarikan sebuah apartment untuknya dan memberikan kuasa kepada Daniyar untuk menandatangani semua dokumen pembelian bagi pihaknya. Namun apa yang berlaku adalah sebaliknya iaitu Daniyar telah menandatangani dokumen jual beli kondo mewah tersebut dan meletakkan nama ibunya keatas apartment mewah yang dibeli itu.

Selepas lapan bulan kondo mewah tersebut dibeli,Maira telah menjualkan semula kondo tersebut kepada anaknya sendiri iaitu Daniyar dengan harga USD1 sahaja.

SUMBER

2 comments :

  1. TERIMA KASIH BRO HATI MUDA..DI ATAS INGATAN SAUDARA..INILAH SECEBIS PERJUANGAN IKHLAS BLOGGER JALANAN SEPERTI SAYA UNTUK MENENTANG PENYELEWENGAN DAN KEZALIMAN REGIM UMNO/APCO...TETAPKAN PENDIRIAN.. BULATKAN TEKAD..LAWAN TETAP LAWAN..

    ReplyDelete
  2. EH EH... ANAK TAK PAKAI TUDUNG. TAK TUTUP AURAT... KALAU NI ORANG LAIN TENTU DIKECOHKAN.. tutup aurat lah.. dan dikatakan laki tu tawan hati anak pm.. org hantar gi belajar ke atau nak dating2.. dating2 saja ke atau pkr2 lain juga berlaku... pelik.. kalau anak orang ternama x pe.. anak org lain alamak dia orang pegang tangan artist korea.. peluk artist korea.. damn it

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails