BREAKING NEWS

Gempar!! Pegawai Khas Menteri Belia Dan Sukan Ditangkap Polis..


Datuk Ahmad Shabery Cheek ada buat tuduhan kononnya:

“Itu sebabnya mereka menggunakan Bersih untuk mempertikaikan pengadil tentang kemungkinan kekalahan mereka,” kata Shabery ketika berucap membuka perhimpunan agung tahunan ke-12 Kelab Umno Luar Negara hari ini.

“Mereka akan kata sistem (pilihan raya) ada cacat (dan) penggadil (iaitu Suruhanjaya Pilihan Raya) pula tidak betul,” kata beliau.
Tulang Besi mendapat satu laporan polis berkaitan dengan pemberian MyKad kepada pendatang asing dari Cambodia dan Myanmar.

Laporan Polis tersebut boleh dibaca di sini:

Photobucket


Sewaktu penangkapan ini berlaku, sebuah kereta berplet kerajaan juga telah ditahan. Gambar kereta tersebut:

Photobucket


Dalam kereta tersebut dijumpai banyak dokumen. Tapi yang jelas menarik perhatian adalah orang yang membawa kereta tersebut. Sila lihat sendiri:





Adakah Ahmad Shabery Chik juga terlibat dalam aktiviti menipu dalam pilihanraya?

Sumber

7 comments :

  1. BN/UMNO makin terdesak . Mereka akan mengadakan berbagai halangan agar rakyat tidak dapat merasakan BERSIH sebagai satu suara rakyat. Salam dari http://relaxkedaikopi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tu la... kalu nak bercakap pastikan mulut kesat dulu...
    kan dah kantoi, staf sendiri yang melakukan projek memusnahkan anak bangsa sendiri. Kita akan lihat suatu masa nanti anak cucu kita kehilangan pekerjaan yang telah direbut oleh warga asing yang mendapat ic biru.
    Dewasa ini pun anak bangsa kita bersaing mendapatkan perkerjaan dalam sektor kerajaan dengan anak2 warga Indonesia yang ibubapanya pemastautin tetap...fikirkan lah..

    ReplyDelete
  3. perkara ini bukan lagi dongeng...mulut manusia bukan mulut tempayan..ada warga indon yang memang mengaku telah mendaftar n dalam process akan dapat IC...
    "makcik indon bercerita dalam nada yang sungguh gembira sambil mengurut"...jadi apa lagi memang terbukti...perkara ini berlaku dibanting.

    ReplyDelete
  4. bukan sekadar bersaing ....malah telah berjaya menjawat jawatan penting dalam PDRM oleh anak2 warga Indonesia yang ibubapanya pemastautin tetap ...percaya @ tidak..terpulang. Itu adalah kenyataan..

    ReplyDelete
  5. Rakyat malaysia khususnya orang melayu tak kan tak tahu para menteri umno bn pengkhianat bangsa melayu dan negara demi sesuap habuan kah kah kah digadainya tanah melayu harta melayu dan saham orang melayu. Lu semua tau tapi buat buat tak tau pulak Kan..kan,,kan...dah nasib tuan tanah orang melayu bangsa sendiri jadi lesu tak bermaya terkulai layu.........

    ReplyDelete
  6. ada maklumat yg sy terima di Ipoh projek ic biru ni tengah hangat dijalankan oleh seorang pengusaha restoran keturunan Pattani yg telah mempunyai ic biru,tumpuannya adalah pengusaha2 dan pekerja2 restoran tomyam warga Thailand dengan bayaran rm1,500 seorang.Semua penerima2 ic biru warga Thailand ini semuanya menggunakan alamat di Kelantan dalam ic projek mereka itu.

    ReplyDelete
  7. mmmmmm....kita tak pasti samada yang buat tu diketahui oleh menteri atau ketua mereka. Kalau nak ambil rasuah...tak payah tunggu menteri suruh ...orang bawah seperti kerani pun buleh buat...lepas tu....jangan percaya khabar angin...kerana ALLAH amat muka dengan khabar angin....IA AMAT MEMBINASAKAN.....jadi....sebelum kita andaikan menteri ni betul-betul ambik rasuah....sila dapatkan maklumat yang benar dan sahih. Nak perdengarkan hadith pun kena yang sahih...ini kan pula berita macam ni. Lagi pun...klu nak rasuah....semua orang yang dangkal fikirannya akan ambil rasuah...walaupun orang itu mengaku dia lebih ISLAM DARI ORANG ISLAM LAIN.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails