BREAKING NEWS

Amat Memalukan!! Saiful Enggan Dedahkan Identiti Tiga Lelaki Yang Mempunyai Profail DNA Di Sekitar Duburnya


KUALA LUMPUR: Saksi pertama pendakwa kes liwat DSAI, Saiful Bukhari Azlan mengelak daripada menjawab pertanyaan Karpal Singh berhubung dakwaan hubungan seks beliau dengan hampir tiga lelaki dalam perbicaraan hari ini.
Karpal bertanya Saiful yang dipanggil semula untuk memberi keterangan berdasarkan penemuan dua hingga tiga profail DNA lelaki di sekitar duburnya oleh pakar kimia, Dr Seah Lay Hong.
“Berdasarkan laporan doktor, ada dua hingga tiga DNA ditemui pada bahagian dubur anda. Adakah lebih daripada dua hingga tiga orang menjadi pasangan seks anda?” tanya Karpal.
“Saya tak dapat komen mengenai perkara itu,” kata Saiful.

 
Karpal seterusnya bertanya kepada Saiful, jika beliau tidak dapat memberi komen kepada perkara tersebut, ia bermakna laporan doktor sebelum ini adalah satu penipuan.
Saiful sekali lagi, mengatakan beliau juga tidak dapat memberi komen tentang perkara itu.
Saiful adalah pengadu dalam kes liwat DSAI yang cuba sekali lagi untuk mengaitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan tuduhan liwat, mengulangi wayang 1998 tetapi menggunakan watak baru.
Kes liwat DSAI timbul sebaik sahaja Anwar yang memimpin Pakatan Rakyat dan memenangi lima negeri dalam pilihan raya umum 2008 dan dilihat mampu menguasai Putrajaya pada pilihan raya umum kelak.

2 comments :

  1. walau berapa org pun temui dna di anu saiful,,yg pasti dna y memang ujud,,,apa nak risau lagi,,,,,,,raayat sudah ada jawapan nya,,,,,,fikir2,,,,,lah,,,,dunia lepas,,,,,,tunggu hukum allah,,,,,allah tahu apa yg kita laku,,,,

    ReplyDelete
  2. ngok..try tonyoh bontot ngok pakai botol minral lokap nuar..mesti bontot ngok pon ada dna nuar..mcm2 cara ngok nak bg dna tu ada ngok..singkat sgt la ko pikir ngok..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails