BREAKING NEWS

IBRAHIM ALI TAK SEDAR DIRI DIA DIKUTIP OLEH TOK GURU SEWAKTU DIA DIHINA OLEH UMNO DULU,MEMANG DASAR WARISAN UMNO TAK KENANG BUDI!!

"Ibrahim Ali meneruskan sokongan padunya yang tidak berbelah bagi kepada bagi kepada UMNO apabila mengambil pendekatan mengutuk MB Selangor dan membela tindakan provokasi perkauman mereka yang membawa kepala lembu tersebut. Katanya, ini tidak salah kerana kepala lembu tersebut dibawa kepada MB Selangor yang melayu, bukan India. Inilah yang jadi bila orang dah taksub sangat dengan UMNO. Mari lihat 3 ayat fitnah yang digunakan oleh manusia amfibia dua alam ini:

1. ''Tidak ada sentimen parti di kalangan umat Melayu Islam dan tidak ada hasutan mana-mana pihak.

Ini ayat fitnah pertama. Sesiapa yang melihat youtube tentulah menyedari bahawa mereka yang berdemo tersebut memang ahli-ahli UMNO sebagaimana dinyatakan oleh penduduk di sana.

1. ''Tidak ada sentimen parti di kalangan umat Melayu Islam dan tidak ada hasutan mana-mana pihak.

Ini ayat fitnah pertama. Sesiapa yang melihat youtube tentulah menyedari bahawa mereka yang berdemo tersebut memang ahli-ahli UMNO sebagaimana dinyatakan oleh penduduk di sana.

2. ''Pihak kerajaan negeri Selangor tidak duduk meminta pandangan penduduk sebelum membuat keputusan.."

Ini satu lagi fitnah besar sempena Ramadhan. Kerajaan negeri bukan sahaja buat perbincangan dan penjelasan malah telah dan masih mendapatkan pandangan dari penduduk di sana.

3. "malah kepala lembu (yang dibawa) bukan dituju kepada orang Hindu tetapi Menteri Besar (Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim) dan anggota Exco (kerajaan negeri) yang bukan India".

Ini satu ayat putar belit dari manusia yang suka berkhianat. Bolehkah orang India memijak-mijak Quran pula di hadapan Lim Guan Eng atau Koh Tsu Koon dengan alasan Quran bukannya dipijak didepan seorang Muslim? Ayat bodoh dari manusia bodoh ini menunjukkan kedangkalan akalnya.

Ibrahim Ali ini memang manusia kepala angin. KAdang-kadang dia akan tunjuk racist dengan menzahirkan kebenciannya yang membuak-buak kepada Cina khususnya DAP. Lepas tu dia akan meluahkan kasih sayangnya kepada UMNO yang sama-sama Melayu. Lepas tu dia akan memaki hamun dan mencerca PAS yang rata-rata ahlinya Melayu kerana tidak ikhlas memperjuangkan Islam.

Ibrahim Ali, next election kita tengok apa jadi dekat kau.. huhu

Tak sedar dia dikutip oleh Tok Guru waktu dihina-hina oleh UMNO. Dasar UMNO tak kenang budi!

5 comments :

  1. giler apa ko nie...zaman bila ajal islam benci sesama islam...itu zaman reformasi..ini zaman revolusi...islam bersatu antara satu sama lain...pas dan umno bersatu...giler apa ko nie....entah zaman bila dah...budak2 muda inilah masanya kita sesama islam bersatu...tak kira pas atau umno...inilah masanya...berpunca di kl....

    ReplyDelete
  2. inilah masanya kita bersatu antara satu sama lain..mana2 orang islam yang mengajak kearah kebencian sesama islam...kita tolaklah ia...kerna kita remaja2..islam tiba masanya bersatu..antar satu sama lain....pas dan umno..biarlah..generasi tua..bergaduh sesama sendiri...ingat revolusi...bunkface..revolusi...

    ReplyDelete
  3. mmg pas tak ikhlas memperjuangkan islam sebab itu ibrahim ali tegur pas.Pas plak ingt dia parti maksum takde buat salah dan tak boleh buat salah dia sorang jer betul org lain buat salah pasal tu lar nie pas banyak di timpa masalah dulu hukum org kafir skrg awak lagi kafir dari kafir malah bangga berkejrsama dgn kafir harbi/babi
    www.antihero2009.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Utk pengetahuan saudara antihero Pas tidak pernah pun ckp yg parti pas itu maksum,tetapi parti pas itu lebih baik dari umno yg tak pernah mahu berubah dan terus bergelumang dgn rasuah,penyelewengan,maksiat serta memperkudakan agensi-agensi penguatkuasa dan mahkamah.

    ReplyDelete
  5. nik aziz pungut ibrahim ali? kalau tak sepadau, pecah undi!! UMNO menang,, kayu tol laaa

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails