BREAKING NEWS

Terima Kasih Dan Tabik Spring Untuk Gerakan Simpul Mati Oleh YB Saari Sungib Dan YB Tuan Haji Hasnul Baharuddin



Jawatankuasa PAS Pusat hari ini menamakan Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail dan Mohamad Azmin Ali sebagai calon Menteri Besar Selangor untuk menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Ini juga bermakna PAS telah menarik balik sokongannya terhadap Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang diberikan sebelum ini. Kini Khalid Ibrahim sudah tiada lagi legitimasi untuk terus kekal sebagai menteri besar.

PAS hari ini memutuskan untuk kekal dalam Pakatan Rakyat (PR) dan bersetuju dengan pilihan PKR untuk melantik Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail diangkat menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai menteri besar Selangor.

"PAS tidak akan menuntut jawatan menteri besar Selangor. PAS juga menghormati semangat yang ada dalam Pakatan Rakyat dalam mencadangkan nama calon menteri besar Selangor.

"Sehubungan dengan itu, PAS sebulat suara pada hari ini bersetuju untuk mengangkat dua nama bagi menggantikan Khalid. Nama yang dicadangkan oleh PAS ialah Dr Wan Azizah dan Azmin," kata Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu di Ibu Pejabat PAS hari ini.


***Terima Kasih Dan Tabik Spring Untuk Gerakan Simpul Mati Oleh YB Saari Sungib Dan YB Tuan Haji Hasnul Baharuddin.


#AsalkanBukanUmno

1 comment :

  1. Kalau tak kerana ikat simpul mati shaari sungip maka lahir lah unity government oleh hardy boy. Walau apapun sekarang, rehatkanlah hardy boy.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails