BREAKING NEWS

Jangan Muntah Beb!! Glamournya Bini Najib Nih!



Agaknya ramai teruja dan tertunggu-tunggu kemunculan buku tentang kisah hidup isteri PM Najib. Buku itu disahkan oleh Mat Maslan, Menteri Felda akan keluar pertengahan Januari 2013.

Apa agaknya yang mahu dijawab oleh Rosmah tentang "fitnah" dirinya. Antaranya, cincin, tag tangan, pakaian, anak daripada suami pertama, keluarga di Negeri Sembilan, kontrak PLKN, kes bunuh Altantunya, sewa hotel sepanjang lawatan....wow banyaknya!

Apapun, kita tunggu kemunculan buku Rosmah nanti. Beliau agak "berani" daripada suaminya PM Najib yang sehingga hari ini membisu untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim.

Rosmah memang hebat dan nampak seperti " Iron Lady". Perilakunya membayangkan pengaruhnya ke atas orang di sekelilingnya.

Lihat, bagaimana PM Najib terpaksa tunggu beliau turun dari kapalterbang ketika satu lawatan  dahulu. Begitu juga TV3 pernah siarkan jawatan Rosmah sebagai ‘PM’ semasa satu wawancara. Dalam perkahwinan Chong Wei tempoh hari, sekonyong-konyong Rosmah memunculkan dirinya di tengah pasangan itu. Sekali tengok, semacam beliau sebagai tetamu istimewa. Dua kali tengok, beliau seperti pasangan yang berkahwin!

Yang terkini, satu kehebatan Rosmah di mana Sultan Pahang bersama isteri turut mencemar duli dalam perlancaran buku biografi yang tidak siap lagi. Lebih haru, Sultan Pahang menerima gambar potret besar Rosmah. Biasanya setaraf Sultan layak menerima potretnya sendiri bukan potret orang lain untuk digantung di istana.

Memang Rosmah hebat. Barang kali pihak majalah Time boleh namakan Rosmah antara 100 yang berpengaruh di dunia.

Akhir sekali, apa isyarat tentang kemunculan buku biografi Rosmah pertengahan Januari? Isyaratnya ialah PRU13 bakal diadakan selepas buku Rosmah dilancarkan. Dan yang pasti PRU13 tidak akan diadakan sebelum buku Rosmah dilancarkan.

Itulah hebatnya Rosmah. Itulah sebab majalah Time kena ambil Rosmah sebagai antara tokoh yang berpengaruh di dunia masa kini.

Harapnya, Hishamudin Rais tidak cemburu dengan glamournya Sang Bini Najib!


Oleh Mohd Dasuki Mohd Lebar  
 

1 comment :

  1. Ni satu cara Rosmah nak bersih kan imej dia...dan pastikan pmbaca buku ni tak terkena sihir Rosmah...takut2 jatuh kesian dan percaya semua yg ditulis.Pastikan sumber2 penulisan dari pihak yg berautoriti dan adil...dan tolong saman buku ni atas kepalsuan dan penipuan fakta nanti.Aku dpt rasakan Rosmah nk dptkn sokongan rakyat dgn dilihat berjiwa rakyat skrg ni.Nnti bila dah dpt kuasa akan dikembalikannya sikap yg lama...first lady of malaysia.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails