BREAKING NEWS

Video Eksklusif: Polis 'Mengamuk Gila' Dalam Restoran

video

 

Kecoh kat media kununnya BERSIH 3.0 telah buatkan peniaga rugi.. ye ke?
aku tengok orang ramai berpusu-pusu datang makan, semua kedai makan bukak dan sampai x cukup meja boleh rugi ke? oh lupa, patut la rugi sebab meja kerusi dipecahkan pihak Polis.. merata rata restoran yang bukak semua penuh, sampai nak makan pun xde kerusi dah.. aku tengok yang jaga kaunter terutama kedai mamak, macam dah tercabut tangan dia duk tekan mesih kira kira tu... berpeluh peluh..camtu kira rugi ke?

Tiba-tiba datang plak puak-puak baju biru depa buat 'demo UMNO/APCO' dalam restoran tu.. tak ke bangang namanya? siap pecahkan kerusi meja..siapa nak bayar harta benda yg korang rosakkan dlm restoran tu?? gila punya olang!!

Siapa kata perhimpunan BERSIH menyebabkan peniaga hilang punca pendapatan?..sebenarnya pihak polis yg harus dipersalahkan dalam perkara ini.begitu juga media arus perdana yg harus dipersalahkan kerana menakut-nakutkan peniaga dengan momokan berita-berita palsu...

2 comments :

  1. apakah tiada kebaikan walau sedikit pd anggota polis malaysia sampai bertindak zalim..aku selamanya takkan benarkan anak-anak aku kawin dgn anggota polis kalau beginilah sikap polis malaysia..moga kezaliman mereka akan dibalas raja segala raja..

    ReplyDelete
  2. sial sial sial anak haram

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails