BREAKING NEWS

Benggong Ke?? Pakai Baju Kuning Tanpa Logo BERSIH Pun Kena Tangkap!!


MEMANG SAH POLIS 1MALAYSIA BENGGONG DAN TERANG-TERANG TELAH MENYALAHGUNAKAN KUASA.MAMAT-MAMAT NI HANYA MEMAKAI BAJU BERWARNA KUNING TANPA LOGO BERSIH PUN..BAHKAN ADA MAMAT-MAMAT NI HANYA MEMAKAI BAJU KUNING BERLOGO MALAYSIA SAHAJA PUN KENA CEKUP..

Sepuluh orang termasuk pembantu ahli parlimen Ampang dan pemimpin pemuda PKR ditangkap di KL Sentral petang ini kerana berpakaian kuning dan cuba menyerahkan memorandum tuntutan BERSIH 2.0 kepada Perdana Mentewri Datuk Seri Najib Razak.

Mohd Fareez Kamal Intidzam, pembantu kepada Zuraida Kamaruddin, ditahan oleh sekumpulan anggota polis sejurus sebelum ketibaan Najib dan rombongannya.

"Ironinya, seorang daripada kami memakai jersi bolasepak pasukan Malaysia dan saya sendiri memakai warna merah 'Patriot' ketika kami ditangkap,” kata Fareez kepada Malaysiakini.



Semua mereka yang ditahan kemudiannya dibawa ke balai polis Travers.

Selain Fareez, timbalan ketua penerangan pemuda PKR Rozan Azem Mat Rasip adalah antara mereka yang ditangkap.
Najib dan beberapa anggota jemaah menteri menaiki tren Express Rail Link, daripada Putrajaya menuju ke KL Sentral bagi mengedarkan bendera Jalur Gemilang menjelang sambutan hari kebangsaan pada 31 Ogos ini.
SUMBER

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails