BREAKING NEWS

Noh Omar menyifatkan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai “bodoh”


KUALA LUMPUR, 3 Mei — Timbalan Pengerusi Umno Selangor Datuk Seri Noh Omar menyifatkan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (gambar) sebagai “bodoh” sambil mencabar beliau agar menggunakan masjid-masjid di Kelantan untuk tujuan berpolitik.
“Ada tak panduan yang diberikan oleh kerajaan negeri mengenainya. Kalau ada, tak payahlah ada undang-undang.
“Nak berkempen, nak baca khutbah, tak kisahlah sebab tiada halangan.
“Dia Menteri Besar, buatlah undang-undangnya sendiri dengan sesuka hati,” kata beliau selepas merasmikan Perhimpunan Bulanan Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani di Kelab Golf Perkhidmatan Awan hari ini.

Malahan, beliau mendakwa sesiapa yang mempertikaikan isu ini seperti Nik Aziz merupakan perbuatan tidak menghormati Sultan Selangor.
“Jangan nak bawa perangai atau stail orang Kelantan datang ke Selangor.
“Kita ada undang-undang sendiri, ada Sultan sendiri... jadi perbuatan PAS seperti tidak menghormati Sultan,” kata beliau sambil menambah, sebagai orang Melayu tidak menghormati Sultan Selangor.
Noh berkata tindakan Nik Aziz adalah tidak menghormati undang-undang negeri lain.
“Dia tolak politik sebagai ‘bodoh’, dia dua kali ganda lebih bodoh sebab dia Menteri Besar. Andai kata Sultan Kelantan mengeluarkan peraturan sedemikian, adakah dia (Nik Aziz) akan patuh atau tidak?
“Kalau tak suka, pergi ke negeri yang rasa masjid boleh jadi tempat politik, dipersilakan. Usah datang ke Selangor. Jangan nak hina undang-undang orang Selangor,” kata beliau.
Khamis lalu, Sultan Selangor Sultan Sharafuddin menjelaskan baginda melarang masjid digunakan sebagai pentas politik demi menjaga kesucian dan kehormanian tempat beribadat.
Nik Aziz dilaporkan berkata beliau menganggapnya sebagai karut dan peninggalan penjajah.
Noh yang juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) berkata, sekiranya Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan hendak datang nak berceramah dalam masjid, datanglah berceramah.
“Orang Islam di Selangor faham agama. Kalau Nik Aziz tidak datang ceramah di Selangor, pegangan Islam orang Selangor tak kurang hebat juga darinya.
“Kita juga ada ulama-ulama kita sendiri.
“Janganlah ingat Nik Aziz saja yang beragama hebat sebab janggutnya lebih panjang dari ulama Selangor.
“Kalau nak politik, politiklah, jangan nak menghina undang-undang orang,” katanya.-themalaysianinsider

..............................................................................................................

MEDAN, SUMATERA TEMPAT MELEPAS GIAN NOH OMAR.



Terbongkarnya nostalgia YB Noh Omar di Pulau Carey ketika menjadi guru tempoh hari adalah mengukuhkan cerita-cerita tabiat busuk YB Noh Omar ketika melancung ke luar negeri khususnya ke Medan,Hadyai dan beberapa tempat exotik di dalam dunia ini.
Perangai busuk dan buruk Noh Omar terserlah sejak dibangku sekolah. Noh Omar pernah disingkirkan daripada Sekolah Menengah Teknik,Kuantan kerana didapati bersikap kurang ajar terhadap pelajar junior. Kemudian ia dipindahkan ke Sekolah Menengah Teknik, Seremban sehingga SPM. SPM dapat gred 3 dan belajar di Aminuddin Baki sebelum belajar di Maktab Temenggong Ibrahim Johor.
Setelah berjaya menjadi YB ia sering membawa dan menghantar pengikutnya ke Medan,Jakarta,Puket dan Hadyai dan kadang-kadang ke London. Khususnya di Medan ia dan konco-konconya seperti Hj. Zulkernaini Anuar, Hj.Othman Ibrahim,Abd,Manan Ariffin, Hj.Shafie Asnawi,Mardi Sukir,Khir Ramli dan lain-lain berpoya-poya di pusat-pusat hiburan dangdut dan melanggani GRO.Mereka menari dangdut hingga pagi dan membawa GRO kebilik masing-masing.
Kisah-kisah aib mereka di Medan diceritakan sendiri oleh mereka yang tersebut apabila mereka pulang ke tanah air.Mereka bangga dan megah kerana boleh meniduri GRO-GRO dibilik hotel mewah di Medan atau Jakarta.
Hj.Zulkernaini dan Hj.Shafie menceritakan bagaimana GRO –GRO melayan mereka seperti raja dan mencuci kon*** mereka dengan air panas.Hj.Othman menceritakan layanan GRO yang sungguh istimewa dan lupa bini yang ditinggalkan.Mardi Sukir dan Khir Ramli mengakui tercungap-cungap kerana layanan hebat GRO Medan.
Mereka itu semua tidak boleh menafikan cerita buruk ini kerana salinan tiket kapal terbang mereka masih dalam simpanan.
YB Noh Omar juga sangat gemar cerita-cerita sex. YB Noh Omar pernah satu ketika mengakui bahawa isteri kedua YB Ahmad Bahari (bini orang) memang cantik dan putih melepak. Dalam satu majlis sembang-sembang,ia mengakui sanggup menjilat sepuas-puasnya dari tapak kaki betina itu sehingga pan***,pu**,lubang du** ,akan gigit buah d*** dan seterusnya seluruh badan betina bini YB Ahmad Bahari.YB Noh Omar bercerita dengan gaya yang penuh ghairah.
Ada pun kisah YB Noh Omar yang selalu mengambil kesempatan meraba-raba tetek anak dara sunti Malayalam dan Sinhali di Pulau Carey adalah tidak memeranjatkan . Itulah kehebatan YB Noh Omar.
Ketika tidak ada wang (gaji guru tak cukup makan ),ia melepas gian dengan meraba tetek pelajar sekolah secara free tetapi bila sudah jadi YB dan banyak wang boleh bayar berapa saja kepada GRO di Medan dan Jakarta.
Kulaan

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails