BREAKING NEWS

Penyokong Patriot Pemuda Umno Lari Lintang Pukang Manakala Ibrahim Ali Dan Ahli Perkasa Bersembunyi Dalam Kelambu.!!

           KJ pun tak lepas peluang cari publisiti untuk CARMA...tapi ok gak lah jika di bandingkan dengan Ibrahim Ali Al-Kataki Al-perKOSA tu..

                         Penyokong Patriot import..ala-ala bangla gitu..

Nampaknya gerombolan Perkasa ini hanya setakat mampu bakar kertas aje..buang karan aje..betul-betul tong kosong..cakap aje bergegar-gegar..

KUALA LUMPUR: Sehingga jam 4 petang ini, Perkasa gagal untuk mengumpul kira-kira 15,000 ahli seperti yang diwar-warkan oleh Presidennya, Datuk Ibrahim Ali.
Terkini, hanya kira-kira 80 ahli Perkasa berkumpul di kawasan ini...KAH!KAH!KAH!

Kira-kira 250 orang penyokong-nyokong Patriot Pemuda Umno yang berada di Jalan Bukit Bintang di depan Hotel Federal mula bersurai selepas mengadakan rundingan dengan pihak polis.

Sambil mendakwa telah mencapai kemenangan moral walaupun hanya mampu bergerak 200 meter sahaja sepanjang Jalan Bukit Bintang.Ianya masih terlalu  jauh dari destinasi mereka di Stadium Merdeka.Dalam pada itu Exco Pemuda Umno, Megat Zulkarnain Dato' Megat Omardin berkata mesej mereka sudah disampaikan.

Katanya mereka telah datang dan telah mencapai tujuan mereka, diikuti dengan pembacaan doa... KAH!KAH!KAH!

Baca Laporan Sepenuhnya DISINI

1 comment :

  1. Telur puak Patriot ni meletup sendiri disaat tiba ada meter yang ke dua ratus sebab melihat peserta BERSIH 2.0 terlalu ramai sehingga memenuhi setiap penjuru mata mereka.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails